بر مدار فرهنگ (شماره۹)

خانه » اخبار و نوشته ها » بر مدار فرهنگ (شماره۹)

بر مدار فرهنگ (شماره۹)

انتشار: 19/02/10 برچسب ها :

پیام فضلی نژاد کارشناس ارشد رسانه و سردبیر برنامه شوکران در برنامه تلویزیونی هفت گفت:
سینمای انقلاب باید طرفدار آزادی اندیشه باشد.

پیام فضلی نژاد سردبیر برنامه تلویزیونی شوکران

پیام فضلی نژاد اشاره کرد که جمهوری اسلامی در چهل سالگی خود باید «لذت» و «سرگرمی» را برای مردم به رسمیت بشناسد. سینمای اندیشه الزاما در تضاد با سینمای عامه‌پسند نیست.

آیین راه اندازی طرح گذرهای فرهنگ و هنر در ۸ شهر کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. سید عباس صالحی در اهمیت گذرهای فرهنگی گفت: نشاط، شادابی و امید اجتماعی می‌تواند در گذرهای فرهنگی به وجود بیاید. در واقع خیابان‌های فرهنگ و هنر می‌تواند به شادابی و ‌نشاط شهری کمک کند و در عین حال از منظر اقتصادی نیز درآمدزایی و اشتغال را به وجود بیاورد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتر خود نوشت راهپیمایی را مظهر اختلافات قرار ندهید. جای تسویه حساب ۲۲ بهمن نیست…

“چارسوی هنر” یکی از رویدادهای مهم یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از این رویداد بیان کرد: اقتصاد هنرهای تجسمی در سطح جهانی یک حرکت چندهزار میلیارد دلاری است. اما در ایران فاصله زیادی میان آنچه هست و آنچه باید باشد وجود دارد او دولت را یکی از خریداران جدی هنرهای تجسمی دانست و گفت: باید نگاه ویژه ای در بخش دولتی ایجاد شود.

شمار بینندگان ویدئو چهل سال بالندگی که به رویش های حوزه فرهنگ و هنر بعد از انقلاب اسلامی اشاره دارد از مرز یک میلیون و دویست هزار نفر گذشت. این ویدئو کلیپ به سفارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه نقش رویای بهشت طراحی و تولید شد.

بر مدار فرهنگ | رسانه ای برای انتشار اخبار فرهنگ و هنر
بر مدار فرهنگ

اکران ویژه ۲۳نفر برای خانواده شهدای مدافع حرم ؛بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و به دعوت سازمان سینمایی خانواده معزز شهدای مدافع حرم در پردیس ملت به تماشای فیلم «۲۳»نفر نشستند در حاشیه این اکران با حضور حسین انتظامی از خانواده شهید سیاح طاهری قدر دانی شد.