نمایشگاه صنعت برق

خانه » اخبار و نوشته ها » نمایشگاه صنعت برق
اطلاعات کامل در خصوص نمایشگاه صنعت برق

نمایشگاه صنعت برق

انتشار: 23/04/28 برچسب ها : - -

نمایشگاه صنعت برق ایران یکی از باسابقه‌ترین رویدادهای نمایشگاهیست که در پاییز هر سال در نمایشگاه سئول برگزار میشود. در این مطلب قصد داریم اطلاعات کاملی درباره این رویداد به شما ارائه دهیم.

برق یکی از مهم ترین انرژی ها در کل جهان به شمار می آید علی‌الرغم تلاش دانشمندان برای استفاده از دیگر انرژیهای مولد اما همچنان برق جایگزینی نداشته است. بسیاری از شرکت ها هماره به دنبال روش بهینه برای تولید این انرژی مهم هستند.

از زمان اختراع برق توسط توماس آلوا ادیسون، تا کنون صنعت برق با توجه به اهمیت بسیار، دائما در حال پیشرفته و توسعه است.

مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی در حوزه صنعت برق در ایران فرصتی مغتنم است برای گردهم آمدن علاقه‌مندان به این صنعت در جهت آشنایی با جدیدترین دستاوردهای این حوزه، بیشک حضور علاقه‌مندان در این رویداد میتواند برایشان جذاب و پردستاورد باشد.

نمایشگاه صنعت برق ایران

نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

بیست و دومین نمایشگاه صنعت برق ایران در تاریخ ۲۹ آبان الی ۲ آذر ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه های بین اللملی برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور ۳۷۹ شرکت برگزار شد. مجری برگزاری این نمایشگاه شرکت راهکار تجارت، مدیریت کوشا می باشد.

نمایشگاه بین الملی صنعت برق ایران به عنوان یکی از بزرگترین رویداد های صنعتی و تجاری نامیده میشود که هر سال با جمع زیادی از شرکت های داخلی و خارجی برگزار میشود.

نمایشگاه صنعت برق ایران

نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند محصولات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند تا بتوانند با تقاضای مشتریان از نقاط مختلف منطقه، با افزایش فروش در راه توسعه برند و مارکت خود گام بردارند.

از جمله شرکت هایی که در این نمایشگاه شرکت می کنند میتوان به شرکت های

نوآوران صنعت روشنایی تابش ، پترو گرایش کوشا ورزان ، شرکت لوپ لایت ، شرکت زمرد نور ، نشریه تاسیسات برق ساختمان ، کفش البرز ، گروه صنعتی نوریتکین ، آرین انرژی آراز ، الکترونیک سازان فن آریا ، دانش پژوهان کاردان صنعت ، دیمان ، شرکت سیمکو ،  سیلیکون کابل آگر البرز ، شرکت موتورسازان ( تراکتورسازی ایران ) ، شرکت کالای روشنایی پارسوا ، هستی الکتریک تارا ، هوایار کنترل پیشرو و …. اشاره کرد

در این نمایشگاه در دوره بیست و یکم ۳۲۴ شرکت حضور داشتند که در آن حدود ۳۰ هزار بازدید کننده حضور داشت.

از جمله گروه هایی که در این نمایشگاه حضور دارند میتوان گروه های زیر را نام برد :

  • گروه تولید انرژی الکتریک قدرت
  • گروه های تولید انرژی الکتریکی
  • گروه سیستم های روشنایی و نورپردازی
  • گروه تجهیزات و سیستم های خودکار
  • گروه محصولات کنترلی
  • گروه اندازه گیری و کنترل برق
  • گروه انرژی های تجدید پذیر
  • گروه تعلیم و آموزش و مشاوره
  • گروه حفاظت و خدمات

نمایشگاه بین اللملی صنعت برق ایران یکی از بزرگترین دستاورد های نمایشگاهی کشور به حساب می آید و انتظار می رود این نمایشگاه با تسهیل در شرایط صادرات، با استقبال بی نظیری از سوی کشورهای دیگر همراه باشد.

این نمایشگاه با توجه به برگزاری کارگاه‌های آمورشی متعدد و مشاوره های تخصصی میتواند برای بازدید کنندگان به خصوص دانشجویان و مدرسین دانشگاه و بسیاری از فعالین صنعت برق مفید باشد.

نمایشگاه در سالن های ۵، ۶، ۷، ۳۱A، ۳۱B، ۳۵، ۳۸، ۴۴A، ۴۴B ، ۲۷، ۴۰-۴۰A، ۴۱-۴۱ ،B۳۸B ، ۱۸، ۲۰، ۲۱، ۲۲ برگزار می شود .

از جمله نقاط قوت این رویداد نمایشگاهی، توجه و اهمیت به غرفه سازی است.  محصولات در بسیاری از غرفه ها به شیوه‌ای درخشان ارائه میشود به طوری که بازدید کننده میتواند تمامی محصولات را با جزئیات بررسی کند.

برگزاری همایش و کارگاه های آموزشی و معرفی محصولات جدید یکی دیگر از نکات این نمایشگاه بود که می تواند ارتباط بازدید کننده با این نمایشگاه را بیشتر کند.

وب سایت نمایشگاه که درای اطلاعات کاملی از این رویداد از دوره های قبل تا کنون است و دسترسی شرکت کنندگان به برگزارکننده را تسهیل مینماید از دیگر نقاط برگزاری نمایشگاه صنعت برق است.

اما از مهم ترین نقاط ضعف این نمایشگاه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

عدم حضور غرفه های خارجی

عدم توجه به رسانه و استفاده از فضای رسانه ای

نداشتن پوستر مناسب و در خور توجه برای این رویداد

نمایشگاه صنعت برق ایران

نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران

راه های دسترسی به نماشگاه چگونه است؟

  1. مترو، ایستگاه صدر، بزرگراه مدرس، بزرگراه چمران، درب شمالی نمایشگاه بین‌المللی تهران
  2. مترو، ایستگاه نواب صفوی، استفاده از اتوبوس بی آر تی جمهوری – پارک‌وی، ایستگاه نمایشگاه
  3. اتوبوس بی آر تی جمهوری- پارک وی، ایستگاه نمایشگاه

 

از جمله نمایشگاه های شناخته شده مرتبط در این حوزه میتوانیم به چندین نمایشگاه اشاره کنیم که عبارت اند از نمایشگاه بین اللملی صنعت برق امارات متحده عربی دبی، نمایشگاه برق و انرژی آلمان، نمایشگاه صنعت برق ژاپن و …

جمع بندی

نمایشگاه بین اللملی صنعت برق تهران یکی مهم ترین نمایشگاه های کشور به شمار می آید همان طورکه صنعت برق ایران یکی از مهم ترین صنایع می باشد.

اگر شما علاقه مند به این صنعت می باشید یا در این صنعت مشغول به کار هستید یا نیاز به استفاده از این صنعت دارید بازدید از این نمایشگاه می تواند برای شما مفید باشد.