نمایشگاه صنعت ساختمان

خانه » اخبار و نوشته ها » نمایشگاه صنعت ساختمان
نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

نمایشگاه صنعت ساختمان

انتشار: 22/09/11 برچسب ها : - - -

شاید برای شما هم پیش آمده که برای انتخاب لوازم ساختمان خود به بازدید بروید. یکی از مکان هایی که برای این کار پیشنهاد میشود قطعا نمایشگاه صنعت ساختمان است.

نمایشگاه صنعت ساختمان ؟

عکاسی و فیلم برداری از نمایشگاه صنعت ساختمان

هر آنچه از نمایشگاه صنعت ساختمان میخواهید بدانید

نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از بزرگترین رویداد های نمایشگاهی ایران به شمار می رود که همه ساله شرکت کنندگان بسیاری را از سراسر ایران و برخی از نقاط مختلف منطقه و همچنین کشورهای دیگر گرد هم می‌آورد.

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران یکی از معروف ترین نمایشگاه‌های خاورمیانه بوده که در سال قبل بیش از هفتاد هزار بازدید کننده در آن حضور داشته است.

نمایشگاه صنعت ساختمان هر ساله در تهران برگزار می شود و در سال ۱۴۰۱ نیز در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ مرداد در محل برگزاری دائمی نمایشگاه بین المللی تهران (سئول) برگزار شد که در این نمایشگاه ۶۳۸ شرکت داخلی و خارجی در آن حضور داشتند.

مستندسازی و تولید محتوا نمایشگاه صنعت ساختمان

ساخت غرفه و ارائه‌ی جذاب محصولات در نمایشگاه صنعت ساختمان

یکی از مواردی که در این نمایشگاه به چشم میخورد داشتن بازدید کننده از کشور های منطقه است که به طور بسیار چشم‌گیری در نمایشگاه در دوره بیست و دوم حضور داشتند.

این رویداد فرصتی بسیار مهم است تا شرکت هایی که در این صنعت فعالیت دارند بتوانند دستاوردها و محصولات خودشان را معرفی کنند و در معرض دید متخصصان این صنعت قرار دهند تا از این طریق بتوانند باعث رشد و نوآوری مجموعه‌ی اقتصادی خود در این صنعت شوند.

یکی دیگر از مواردی که در این نمایشگاه قابل توجه بود، نحوه غرفه سازی شرکت کنندگان در نمایشگاه بود که باعث جلب توجه بازدیدکنندگان میشد. توجه به ساخت دکورهای جذاب در کنار نورپردازی‌های چشم‌گیر بیشک وجه تمایز این رویداد نسبت به سایر نمایشگاه‌هاست.

برگزاری این نمایشگاه به عهده شرکت اتاق تعاون ایران می باشد که هر ساله این نمایشگاه را برگزار می کند و گفتنی است که نمایشگاه آسانسور و پله برقی تهران هم این شرکت برگزار می کنند. مقر اصلی این شرکت در میدان فردوسی می باشد.

نمایشگاه صنعت ساختمان امسال بر خلاف سال های گذشته از محدودیت های کرونایی برخوردار نبود و بازدید برای تمام عموم مردم آزاد بود.

از دیگر مواردی که میشود به آن اشاره کرد ورودی رایگان در این نمایشگاه برای تمام دانشجو ها بود.

عکاسی و فیلم برداری از نمایشگاه صنعت ساختمان

حضور دانشجویان متخصصین و اصحاب فن

در نمایشگاه صنعت ساختمان بسیاری صنایع مرتبط حضور دارند که میتوان به صنعت در و پنجره ، صنعت شیرآلات ، صنعت برق ، صنعت سنگ و …. اشاره نمود.

از جمله شرکت های مهم که در این نمایشگاه حضور داشتند میتوان به شرکت can  ،راسان ،ایساتیس ،استیل البرز ، نماچین ، بسیاری از شرکته های مرتبط با تولیدات بتنی و بتن سبک، قیر آسفالت و ….. اشاره نمود.

در اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان چنین آمده است:

شناسایی گروه های جدیدی از مشتریان در بازارهای داخلی و بین المللی

افزایش سودآوری و رشد صنایع و صنعتگران ساختمانی

پشتیبانی از فعالیت های فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی

معرفی متدها و تجهیزات روز صنعت ساختمان

شناسایی نمایندگان جدید برای فروش محصولات و خدمات

ارزیابی تقاضای محصولات ساختمانی

جذب نمایندگان فروش

جذب سرمایه گذار

ارزیابی و بررسی فرصت های صادراتی و بازاریابی محصولات ساختمانی

رشد صنایع ساختمانی در بازاریابی بین المللی

عکاسی و فیلم برداری از نمایشگاه صنعت ساختمان

حضور شرکت‌های متنوع و مرتبط با صنعت ساختمان

شرکت کنندگان در نمایشگاه صنعت ساختمان چه کسانی هستند؟

مهندسان شهرسازی

انجمن صنفی مهندسان مشاور معمار و شهرساز

انجمن صادرکننده خدمات فنی و مهندسی ایران

انجمن علمی بتن ایران

تولید کنندگان مصاح و خدمات ساختمانی

مهندسان عمران و ساختمان

مهندسان عضو سازمان های نظام مهندسی

شرکت های ساختمانی، تاسیسات و تجهیزات

پیمانکاران ساختمانی

عکاسی و فیلم برداری از نمایشگاه

نداشتن نام تجاری مناسب برای این رویداد یکی از نقاط ضعف آن به حساب می آید.

از نقاط ضعف این رویداد:

از مهم ترین نکاتی که میتواند بخشی از نقایص این نمایشگاه به شمار آید حوزه تبلیغات است، گرچه این نمایشگاه بعد از گذشت دو دهه آنچنان که باید میان اصحاب فن و متخصص شناخته شده است، اما نباید از این موضوع غافل شد که مهمترین و بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی در سراسر جهان دارای عنوانی خاص هستند که با آن عنوان در جهان شناخته میشوند.

علاوه بر نداشتن یک نام تجاری برای این رویداد باید نداشتن یک پوستر جذاب را به نقایص این رویداد افزود.

نداشتن پوستری برای این رویداد باعث شده برندهای شرکت کننده برای تبلیغات خود جهت حضور در این رویداد از پوسترهای متفاوت با دیدگاه و نظر تیم های تبلیغاتی خود بهره برند.

دسترسی به نمایشگاه

در صورتی که قصد دارید با وسیله نقلیه شخصی به نمایشگاه مذکور بروید، باید از بزرگراه چمران عبور کنید. درب شمالی نمایشگاه نرسیده به پارک وی قرار گرفته است.
همچنین می‌توانید از آدرس بزرگراه نیایش، خیابان سئول به سمت شمال، به درب جنوب غربی و از بزرگراه نیایش، خیابان سئول شمال و خیابان نمایشگاه به درب جنوبی نمایشگاه دسترسی داشته باشید.

از مترو و اتوبوس‌های بی آر تی نیز برای رسیدن به نمایشگاه می‌توان استفاده کرد:

مترو، ایستگاه صدر، بزرگراه مدرس، بزرگراه چمران، درب شمالی نمایشگاه بین‌المللی تهران

مترو، ایستگاه نواب صفوی، استفاده از اتوبوس بی آر تی جمهوری – پارک‌وی، ایستگاه نمایشگاه

اتوبوس بی آر تی جمهوری- پارک وی، ایستگاه نمایشگاه

عکاسی و فیلم برداری از نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاهی برای متخصصین و عموم مردم

جمع بندی

اگر شما به دنبال خرید وسایل برای ساختمان خود هستید و میخواهید بهترین انتخاب را از بین برند ها داشته باشید و با شرکت های تولید کننده در ارتباط باشید برای ارائه مشاوره بهتر ما به شما نمایشگاه صنعت ساختمان را پیشنهاد میکنیم.

این رویداد بسیار مناسب برای تبادل نظر میان شرکتهای مختلف و شناخت آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی کمپانی های مختلف است.

بیشک نمایشگاه صنعت ساختمان یکی از مهم تررین رویدادهای مرتبط با این حوزه است.

به نظر می اید برگزارکننده این رویداد با توجه بیشتر به بخش تبلیغات میتواند جایگاه این رویداد را بیشتر از پیش در سطح منطقه و خاورمیانه بهبود بخشد.

تبلیغات تصویری نمایشگاه:

یکی از نیازهای شرکتهای بزرگ و کوچک برای حضور در رویدادهای بزرگ مستندسازی تهیه فیلم عکس ساخت تیزر آماده سازی مکانی برای عکاسی از مهمانان و… است.

ما در مجموعه نقش رویای بهشت میتوانیم به بهترین نحو ممکن خدمات عکاسی تصویربرداری ساخت تیزر گزارش تصویری و … را به شما ارائه کنیم.

 

عکاسی و فیلم برداری از نمایشگاه

ما متخصص مستندسازی رویدادهای نمایشگاهی هستیم

چرا نقش رویای بهشت؟

نقش رویای بهشت شرکتی متخصص در حوزه تولید فیلم و عکس تبلیغاتی و همچنین برگزاری همایش ها و جشنواره ها و نمایشگاه ها  است. تمامی هنرمندان نقش رویای بهشت علاوه بر تخصص و مهارت، تجربه بسیار زیادی در حوزه مستندسازی نمایشگاه دارند.

امکان ارائه‌ی فیلمها و عکسها در کمترین زمان ممکن جهت استفاده در رسانه‌ها، تیمی با روابط عمومی بالا، روحیه همکاری با پرسنل و افراد حاضر در رویدادها، حفظ احترام متقابل و رفتار حرفه ای در تمام لحظات و همچنین استفاده از بهترین ابزار کارآمد در محیط نمایشگاهی برخی از ویژگی های نقش رویای بهشت برای همکاری با شرکت کنندگان در نمایشگاه ها است.

اما آنچه وجه تمایز مجموعه نقش رویای بهشت است را میتوان تعهد در قبال پذیرش مسئولیت عنوان کرد.

کارگردانی و مدیریت اجرای همایش ها، سمینارها و رویدادهای تجاری، هنری ، فرهنگی