مجری برگزاری همایش

خانه » اخبار و نوشته ها » مجری برگزاری همایش
مجری برگزاری همایش سمینار جشنواره

مجری برگزاری همایش

انتشار: 19/09/11 برچسب ها :

مجری برگزاری همایش ، سمینار ، گردهمایی و یا جشنواره ، نقشی مهم در اجرای با کیفیت آن مراسم دارد.

نقش رویای بهشت با بهره‌گیری از تجربیات متفاوت، از برگزاری و اجرای مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری کشور از یکسو؛ همچنین دارا بودن تجهیزات پیشرفته و به لطف حضور نیروی انسانی متخصص از سوی دیگر به عنوان مجری برگزاری همایش، توانسته است در سال‌های اخیر با جلب اعتماد نهادها و سازمان‌های مختلف برگ‌های زرینی بر دفتر فرهنگ و هنر این مرز و بوم بیفزاید

نقش رویای بهشت مجری برگزاری همایش سمینار گردهمایی جشنواره و...
نقش رویای بهشت مجری برگزاری همایش سمینار گردهمایی جشنواره و…

نقش رویای بهشت به عنوان مجری برگزاری همایش در بخش همایش‌ها و جشنواره‌ها قادر به انجام فرآیندهایی نظیر:

راه‌اندازی و ایجاد دبیرخانه فعال، انتشار گسترده فراخوان، ایجاد کارگروه تخصصی اطلاع‌رسانی با برگزاری نشست های خبری و بازتاب گسترده از طریق نشریات ، خبرگزاری‌ها و رسانه ملی است. ما معتقدیم در بخش روابط عمومی ما یکی از بهترینها هستیم.

همچنین حضور گسترده در فضای مجازی، تشکیل تیم‌های داوری از میان اساتید شایسته ملی و بین‌المللی و برگزاری نمایشگاه‌های حرفه‌ای از جمله ظرفیت‌های مهم نقش رویای بهشت به عنوان برگزارکننده همایش است.

نقش رویای بهشت | مجری برگزاری همایش | همه آنچه که شما نیاز دارید
نقش رویای بهشت | مجری برگزاری همایش | همه آنچه که شما نیاز دارید

کارگردانی مراسم‌ها از مهم‌ترین بخش‌های پروژه‌های سطوح بالا بوده که نیازمند برنامه ریزی دقیق و تنوع کافی در اجرای آن است.

استفاده از برترین تیم های اجرایی، انسجام در گرافیک کل پروژه از جمله طراحی و اجرای پوستر، بروشور، لوح تقدیر، تندیس، آنونس و تیزر، گزارش تصویری، دکوراسیون، گل‌آرایی و از طرفی انتخاب مجریان برتر و مطرح رسانه ملی در کنار سایر هنرمندان برای حضور و اجرای برنامه از دیگر ظرفیت‌های اجرایی نقش رویای بهشت است.

www.royayebehesht.ir

بیشک یکی از دلایل انتخاب ما توسط مشتریان، بهره مندی از نیروهای خلاق و هنرمند در حوزه فیلم وعکس است که قادر به تهیه عکسهای تبلیغاتی، صنعتی و خبری و تولید فیلم‌های مستند و تبلیغاتی، آنونس ها و تیزرهای تبلیغاتی، پوشش تصویری پیشرفته از برگزاری همایش‌ها و همچنین استفاده از بستر رسانه ملی برای پخش آگهی و پخش زنده مراسم با در نظر گرفتن استانداردهای لازم در این حوزه می‌باشد.

آنچه وجه تمایز نقش رویای بهشت را آشکار می‌سازد، تعهد در قبال پذیرش مسئولیت و انجام وظایف در بالاترین سطوح اجرایی در راستای اعتلای فرهنگ و هنر و رضایت مشتری با استفاده از کارآمدترین هنرمندان و متخصصین این حوزه است و در این راه توانسته، خدمات خود را به سازمان‌ها و نهادهای متفاوتی ارائه دهد.

نقش رویای بهشت

نقش رویای بهشت مجری برگزاری همایش سمینار گردهمایی جشنواره و...
نقش رویای بهشت برگزارکننده همایش سمینار گردهمایی جشنواره و…

تولید فیلم و عکس تبلیغاتی، برگزاری جشنواره ها و همایش های فرهنگی و هنری