قیمت عکاسی (تعرفه عکاسی)

خانه » اخبار و نوشته ها » قیمت عکاسی (تعرفه عکاسی)
تعرفه عکاسی

قیمت عکاسی (تعرفه عکاسی)

انتشار: 19/10/08 برچسب ها :

قیمت عکاسی براساس آیتم های متفاوتی انجام میشود. ناگفته پیداست برنامه ریزی برای انجام فعالیت های اقتصادی در سطح کلان و خرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به حداقل رساندن هزینه ها در مقابل گرفتن خدمات حداکثری در اولویت فعالیت های اقتصادی است.

تعرفه عکاسی و قیمت خدمات در اکثر اوقات به دلیل تنوع در محصولات و شرایط، متفاوت است اما با این وجود قیمت های پایه ای را میتوان برای خدمات مختلف عکاسی در نظر گرفت.

برخی از مواردی که در تعیین قیمت عکاسی صنعتی، تبلیغاتی و خبری موثر می باشند به شرح زیر است:

  • نوع کالا و محصول از نظر جنس و اندازه 
  • زمانی که برای عکاسی یک محصول صرف می شود
  • زمان ویرایش و ادیت عکس
  • محل عکاسی
  • تعداد محصولات در یک سفارش 
  • نوع روش و تکنیک عکاسی
قیمت عکاسی

قیمت عکاسی از جلسات، همایش ها، مراسمات، سمینارها (عکاسی خبری)

عکاسی از اینگونه مراسمها اغلب در شاخه عکاسی خبری جای میگیرد. عکاس در اولین ساعات پس از اجرای مراسم اقدام به ادیت و ارسال عکسها مینماید.

بیشتر بخوانید عکاسی جلسات

آفیش عکاس و تصویربردار
آفیش عکاس

قیمت عکاسی از فضاهای اداری

عکاسی از فضاهای اداری به منظور تبلیغات گاهی با استفاده از مدلها و شبیه سازی فضای اداری و خارج از اداره شکل میگیرد و گاه با حضور پرسنل در فضای حقیقی. انتخاب شرایط بسته به نوع نیاز سفارش دهنده تعیین میشود. همچنین تهیه عکس پرسنل شرکتها و ادارات از دیگر بخش های مورد فعالیت ما می باشد.

قیمت عکاسی از پوشاک

عکاسی از پوشاک میتواند شامل عکاسی از پوشاک به همراه مدل باشد و یا اینکه عکاسی صرفا از خود محصول صورت پذیرد. استفاده از کادرهایی جذاب به همراه نورپردازی دلفریب بر کیفیت اثر نهایی در این نوع از عکاسی می افزاید.

تعرفه عکاسی از مواد غذایی

مواد غذایی از متنوع ترین محصولات قابل سفارش به عکاسان هستند. تصور کنید حجم وسیع محصولات را در یک سوپر مارکت که همگی می توانند در این دسته جای گیرند. به همه ی اینها محصولات رستوران ها و کافه ها را بیفزایید!!!

قیمت عکاسی از محصولات بافت دار، پارچه چرم و…

عکاسی از محصولات چرم شامل کیف و کفش و همچنین انواع پارچه و پرده مورد توجه تولیدکنندگان بزرگ در این صنعت است.

قیمت عکاسی از محصولات شیشه ای

عکاسی از محصولات شیشه ای، بلور و کریستال ضمن نیاز به تخصص و مهارت نیازمند تجهیزات مناسب در این حوزه است است. همچون سایر محصولات و شرایط تعرفه عکاسی از این متریال بسته به موارد متعددی متغیر است.

قیمت عکاسی از فرش و صنایع دستی

عکاسی فرش دستباف یکی از تخصصی ترین کپی برداریها به حساب می آید. بدست آوردن رنگ اصلی محصول در این نوع از عکاسی با توجه به نورپردازی امری بسیار مهم می باشد. نقش رویای بهشت با تجربه عکاسی از بیش از ۲۰هزار فرش و سایر محصولات صنایع دستی تجربه ای ارزشمند در این حوزه دارد.

برای دریافت قیمت سفارش خود با ما تماس بگیرید… ۰۹۱۲۳۸۲۹۰۲۷

قیمت و تعرفه عکاسی در نقش رویای بهشت