فایل اصلی عکس را داشته باشید

خانه » اخبار و نوشته ها » فایل اصلی عکس را داشته باشید
ارائه فایل اصلی عکس

فایل اصلی عکس را داشته باشید

انتشار: 18/12/23 برچسب ها :

داشتن فایل اصلی عکس امکان پذیر است!!!متولدین دهه ی شصت به قبل حتما به خاطر دارند کمدهای چوبی بایگانی نگاتیوهای عکسهای پرسنلی و … را در آتلیه های عکاسی. کمدهایی که سرشار از خاطراتی بودند که بایگانی شده بودند.

با رشد تکنولوژی فایلهای عکس از کمدهای چوبی به هاردهای رایانه ها انتقال یافت و این بار نیز بایگانی خاطرات ادامه دار شد. این موضوع از یک سو و نیاز به داشتن فایل اصلی عکس برای موارد مختلف مشتریان، از جمله استفاده در فضای مجازی و یا چاپ مجدد با هزینه ای به مراتب کمتر میتواند دلایلی باشند برای ارائه ی فایل اصلی عکس به مشتریان.

بدین منظور میتوانید سفارش خود را به نقش رویای بهشت بسپارید و هنرمندان عکاس در مجموعه ما پس از حضور در محل مورد نظر اقدام به آماده سازی تجهیزات عکاسی می نماید و برای تهیه عکسهای حرفه ای برای شما آماده میشوند.

عکاسی در محل یکی از خدمات مجموعه نقش رویای بهشت است که برای مشتریان منافعی را نیز در بر دارد. (اگر مایل به مطالعه آن هستید کلیک کنید)

داشتن فایل اصلی عکس در بسیاری از موارد میتواند مهم باشد.

عکاسی از خانواده، مهمانان، مدیران و پرسنل یک شرکت و یا یک گردهمایی. سفارش دهندگان زیادی هستند که نیازمند عکسهای اورجینال خود هستند.

در برخی از موارد سفارش دهندگان تمایل دارند بعد از عکاسی رم ذخیره کننده عکس را برای همیشه نزد خود داشته باشند در چنین مواردی نیز مشتریان میتوانند با هماهنگی قبلی درخواست رم اختصاصی نمایند که پس از عکاسی تمامی فایل اصلی عکس ها به همراه رم ذخیره کننده در اختیار سفارش دهنده قرار میگیرد.

در چنین شرایطی امکان ادیت عکسها بر روی سیستم رایانه ای سفارش دهنده نیز مقدور می باشد.

در نقش رویای بهشت تمامی عکسهای منتخب و ادیت شده با درخواست مشتری در فایل اصلی به مشتری تحویل داده میشود. برای هماهنگی جهت حضور عکاسان میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۶۶۹۴۱۰۶۱

۰۹۱۲۰۱۷۵۸۱۴

رزرو عکاسی رزرو تصویربرداری رزرور خدمات تصویری

رزرو عکاسی
رزرو تصویربرداری
رزرور خدمات تصویری