عکاسی پرسنل شرکت


عکاسی پرسنل شرکت

انتشار: 21/04/05 برچسب ها :

عکاسی گروهی از پرسنل یک شرکت می تواند بیانگر مهارت، حرفه ای بودن و دیسیپلین شرکت باشد. اما این مورد همواره با چالش ها و باید ها و نباید های زیادی همراه است.

انتخاب لوکیشن مناسب، منظم بودن کارمندان و پرسنل، نظم و … همگی در عکاسی گروهی بسیار اهمیت دارند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با انجام این پروسه مواردی که باید در نظر گرفته شوند، آشنا نماییم.

باید ها و نباید ها در عکاسی گروهی از پرسنل:

قبل از هر موردی باید در نظر داشته باشید که عکاسی از پرسنل می تواند با اهداف گوناگونی همچون تبلیغات، معرفی شرکت و … صورت گیرد.

اما باید توجه داشته باشید که این نوع عکاسی دارای موارد ریزی است که توجه به آنها موجب می شود تا کار شما حرفه ای تر به نظر برسد.

در زیر انواع مختلف عکس گرفتن از پرسنل شرکت ذکر شده است:

    • –        عکس های پرتره از مدیران رده بالای شرکت در محیط های باز و رسمی که طبیعتا عکاسی در محیط های دفتری، برای پروفایل و وب سایت های تجاری مفیدتر می باشد.
    • –        عکاسی از جلسات، سمینار ها و میتینگ های شرکت که نشان دهنده گستره فعالیت ها و نوع کسب و کار است. عموما این نوع عکس گرفتن از پرسنل بر محیط پیرامون تمرکز دارد.
    • –        عکس گرفتن از تمام پرسنل شرکت که عموما به صورت عرضی انجام می شود و در کاتالوگ ها از آنها استفاده می شود.
    • –        عکس گرفتن بر اساس منصب و جایگاه افراد سازمان که نشان دهنده سلسله مراتب اداری باشد.

 

 

شاید مطالعه این مطلب نیز برای شما مفید باشد

به صورت کلی عکاسی از پرسنل می تواند دارای نکات متفاوتی باشد. برای تهیه عکس از پرسنل شرکت باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • –        در عکاسی پرتره از پرسنل لازم است تا محیط عکاسی را کاملا خلوت نگه داشته و از شلوغ نمودن اطراف فرد پرهیز نمایید.
  • –        در این نوع عکس ها باید به نور توجه ویژه ای داشته باشید، اگر محیط اداره مد نظر دارای پنجره های بزرگ است، بهتر است تا از نور پنجره ها به جای فلش دوربین بهره ببرید. در غیر این صورت باید اطمینان کسب نمایید که دوربین شما دارای قابلیت ایزوی دوربین شما زیاد است.
  • –        اگر قصد دارید تا از پرسنل به صورت گروهی عکسبرداری نمایید؛ بهتر است تا از سافت باکس یا چتر بهره ببرید زیرا این کار موجب می شود تا در عکس های گروهی بهتر بتوانید نور را در یک بخش متمرکز نمایید و پشت زمینه شما بسیار شفاف نشود.
  • –        نکته مهم دیگر در این نوع تصاویر، توجه به رنگ ها در تصاویر می باشد. رنگ ها در این گونه عکس ها نباید بسیار ترد یا بی روح باشند لذا باید در طبیعی ترین حالت ممکنه تهیه شوند. در همین راستا عموما محیط استودیو یا اداری می تواند بهترین پیش زمینه را برای شما فراهم آورد.

جمع بندی:برای عکاسی از پرسنل شرکت لازم است تا ابتدا هدف از تهیه عکس را بدانید و در گام بعدی بهترین لوکیشن را برای کار خود فراهم آورید. داشتن صبر و شکیبایی در این عکس ها بسیار مهم است زیرا گاها نیاز است که بارها یک عکس تکرار گردد.

کارگردانی و مدیریت اجرای همایش ها، سمینارها و رویدادهای تجاری، هنری ، فرهنگی

رخداد آنلاین
پخش زنده اینترنتی
مدیریت و کارگردانی مراسم