عکاسی جلسات مراسمات و همایش ها

خانه » اخبار و نوشته ها » اخبار رویای بهشت » عکاسی جلسات مراسمات و همایش ها
عکاسی جلسات عکاسی خبری عکاسی همایش ها عکاسی جشنواره ها عکاسی نمایشگاه ها عکاسی سمینارها

عکاسی جلسات مراسمات و همایش ها

انتشار: 18/02/20 برچسب ها : - -

عکاسی جلسات مراسمات و همایش ها یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین برگزاری چنین رویدادهایی است. نقش رویای بهشت با تکیه بر دانش فنی بالای خود و تجربه ی برگزاری چنین مراسماتی تضمین کننده ی پوشش دقیق و کامل آنهاست.

عکاسی جلسات که در شاخه عکاسی خبری جای دارد نیازمند عکاسانی هنرمند، خلاق و باهوش است که بتوانند ضمن روابط عمومی بالا به ثبت دقیق رویدادها بپردازند همچنین عکاسی جلسات ، کنفرانس‌ها و همایش‌ها نیازمند چشمانی دقیق برای ترکیب بندی عکس است. یک عکاس حرفه‌ای کنفرانس و سمینار می‌تواند به خوبی پیش بینی کند که چه زمانی بهترین لحظه برای گرفتن عکس نهایی است.
در ابتدا ممکن است عکسبرداری از همایش و کنفرانس یا سمینارها کاری سهل و آسان در نظر آید که کیفیت و ظرافت در آن نقش ندارد، اما آیا چنین نظری میتواند درست باشد؟ سوژه ها و یا لحظاتی هستند که باید حتما بهترین عکس از آنها گرفته شود و شرایط خاصی که مشتریان می‌خواهند حتما جزء عکس‌های گرفته شده، باشند، همچنین لیستی از موقعیت‌های خاص وجود دارند که در آن حتما باید عکس تهیه شود، مانند تصویر اسپانسر‌ها، سخنران‌ها، صحنه‌ی اجرا، پذیرایی و مانند آن پس با چنین توضیحات مختصری می توان دریافت که عکاسی خبری و یا به تعبیر دیگر عکاسی جلسات مراسمات و همایش ها کاری مهم و حساس است که نیازمند دقت کافی در انتخاب شرکت مجری این امر می باشد.

چرا نقش رویای بهشت؟

نقش رویای بهشت به عنوان شرکتی متخصص در حوزه فیلم و عکس تبلیغاتی و همچنین برگزاری همایش ها و جشنواره ها با تمامی زوایای این کار به خوبی آشنا است، تمامی اعضای این مجموعه اشراف کامل به حساسیت های چنین برنامه هایی دارند. هنرمندان عکاس در نقش رویای بهشت با روابط عمومی بالا که لازمه ی عکاسی خبری می باشد، پرتوان و با انرژی با دیدی خلاقانه، هنری و خبری در طول اجرای مراسم و یا برگزاری جلسه در خدمت کارفرما می باشند. از طرفی نکته ی بسیار مهم در خصوص عکاسی جلسات مراسمات و همایش ها رعایت زمان است. عکاسان نقش رویای بهشت پیش از شروع مراسم در جلسه حاضر و تا آخرین لحضات لازم در برنامه حضوری پرثمر خواهند داشت و به محض پایان برنامه اقدام به آماده سازی، ادیت و ارسال عکس جهت تهیه اخبار و انتشار آنها برای کارفرما می نمایند. همچنین در صورت تمایل کارفرما ادیتور عکس نیز به محل انجام پروژه اعزام میشود تا از اولین لحظه های مراسم، عکس ها به صورت آنلاین برای روابط عمومی شرکت و مجموعه سفارش دهنده ارسال گردند تا در بعد رسانه ای اخبار به صورت لحظه ای به همراه عکسها منتشر شوند.

اما مهم ترین دلیل انتخاب نقش رویای بهشت ، رسالت این شرکت است که تعهد در قبال پذیرش مسئولیت و انجام امور محوله در بالاترین سطوح اجرایی می باشد.

عکاسی همایش

عکاسی همایش

انتخاب ابزار مناسب در عکاسی جلسات و به کارگیری صحیح از توانایی های دوربین عکاسی به عنوان ابزاری کارآمد در جهت ثبت رویدادها نقشی مهم در ارائه ی عکسهای نهایی دارد که نیازمند مهارت  و توانایی هنرمند عکاس است.

عکاسی جلسات مراسمات همایش ها نمایشگاه گردهمایی مانور و… دارای پرتکل های نانوشته ایست که جز تجربه راهی برای شناخت آنها نسیت. نقش رویای بهشت پیشگام در هنر عکاسی میتواند شما را در رسیدن به اهداف مورد نظر خود نزدیک نماید.

ویرایش و ادیت عکسها آخرین کاریست که باید انجام شود. بسیاری از این عکس‌ها برای استفاده خبری و یا بازاریابی آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای جلب رضایت مشتری در کمترین زمان ممکن عکسها برای استفاده در فضای وب برای کارفرما ارسال میگردد و نسخه ارجینال و با کیفیت بر روی لوح فشرده در اختیار شما قرار میگیرد.

همچنین نقش رویای بهشت در حوزه تهیه فیلم از جلسات نیز صاحب تجربه است و به ارائه خدمات در این حوزه می پردازد. صدابرداری حرفه ای و استفاده از دوربین هایی با قابلیت پخش تلویزیونی در بالاترین کیفیت لازم برای ثبت همه جانبه ی مراسمات همایش ها نمایشگاه گردهمایی مانور و… از دیگر حوزه های فعالیت ما می باشد. تدوین حرفه ای نقشی به سزا در نمایش و روایت آنچه در مراسمات میگذرد دارد.  هنرمندان نقش رویای بهشت علاوه بر تجارب بالایی که در تهیه تیزرهای تلویزیونی دارند همگی با دانش دانشگاهی و با دقتی بالا وظیفه ی تدوین مراسمات و همایشهای مشتریان را بخوبی به انجام می رسانند.

جهت رزرو عکاسی و تصویربرداری از مراسمات علاوه بر تماس مستقیم با شرکت می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۷۵۸۱۴ تماس حاصل فرمایید.