رویای بهشت در محوطه فرهنگسرای انقلاب اسلامی

خانه » اخبار و نوشته ها » رویای بهشت در محوطه فرهنگسرای انقلاب اسلامی
فرهنگسرای انقلاب اسلامی با همکاری جشنواره عکس هشت برگزار کرد رویای بهشت در محوطه فرهنگسرای انقلاب اسلامی

رویای بهشت در محوطه فرهنگسرای انقلاب اسلامی

انتشار: 18/07/26 برچسب ها : -

رویای بهشت با تصاویری از آثار جشنواره عکس موبایلی هشت و حرم حضرت امام رضا(ع) از آرشیو بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) در محوطه فرهنگسرای انقلاب اسلامی و در قالب بیگ آرت به نمایش در آمد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این نمایشگاه که با عنوان رویای بهشت با همکاری جشنواره عکس موبایلی هشت، شرکت نقش رویای بهشت و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) برگزار شد و تا میلاد حضرت رضا(ع) ادامه دارد در ۱۲ قاب، تصاویری از صحن حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در ابعاد بزرگ و در نمایشگاهی محیطی به نمایش در آمده است. در این تصاویر می توان عرض ارادت زائران و لحظه هایی از بهشت ایران را به نظاره نشست. بیگ آرت رویای بهشت تا دهم مرداد ماه در محوطه فرهنگسرای انقلاب اسلامی به کار خود ادامه می دهد. در این نمایاشگاه می توان تصاویری از حامد رزاقی، محمد زائر نیا، رحیم افشاری، امیررضا افروزی، داوود عامری، سروش جوادیان، مجید حجتی، وحید قاسمی و ساسان فهیمی را تماشا کرد.
رویای بهشت که از ابتدای دهه کرامت کار خود را آغاز کرده تا دهم مرداد به کار خود ادامه خواهد داد. برای بازید از این نمایشگاه، از ساعت ۸ تا ۲۱ می توانید از این نمایشگاه در محوطه فرهنگسرا بازدید کنید و با عکس های این مجموعه عکس یادگاری بگیرید. فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.

لازم به ذکر است دومین دوره جشنواره عکس هشت نیز توسط شرکت نقش رویای بهشت در حال برگزاریست و علاقه مندان می توانند جهت ارسال آثار خود تا ۱۵ مرداد به پرتال اینترنتی این جشنواره مراجعه نمایند.

www.iranjashnvareh.ir