جشنواره موسیقی نواحی

خانه » نمونه کارها » تیزر » جشنواره موسیقی نواحی

جشنواره موسیقی نواحی

انتشار: 20/01/14 برچسب ها :

جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی آبان ۱۳۹۸ دوازدهمین دوره خود را برگزار کرد که نقش رویای بهشت در این دوره به عنوان کارگردان مراسم اختتامیه دراین رویدادحضور داشت.

ساخت دهها کلیپ و تیزر و آنونس، مدیریت استیج برای اجراهای موسیقی و همچنین تلاش بسیار مضاعف برای هماهنگی با مسئول زمان دهی به اجرای گروه های موسیقی را برعهده داشت.

در طول برگزاری این رویداد فرهنگی هنری که در مجموعه گنجعلی خان کرمان برگزار شد گروه های متعدد ایرانی از قومیتهای مختلف به اجرای آثار خود پرداختند.

جشنوارۀ موسیقی نواحی ایران ضمن همکاری همه‌جانبه با سایر موسیقی‌های قومی در سطح بین‌المللی، می‌تواند مکانی برای همکاری، هم‌افزایی، اشاعۀ تفکر هم‌زیستی فرهنگ‌ها باشد.

هنرمندان کشورهایی همچون هلند ترکیه عراق و افغانستان در این رویداد بین المللی حضور داشتند.

جشنوارۀ موسیقی نواحی ایران که در کرمان برگزار میشود که‌ به عنوان فرهنگی‌ترین نماد موسیقی کشور در عرصۀ اجرا و تولید آثار فاخر و ارزشمند موسیقی اقوامِ ایران فعالیت دارد.

جشنواره موسیقی

این جشنواره که یکی از سه جشنواره مهم موسیقی در فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است در تعامل با نهاد‌های اجرایی کشور می‌تواند به رسالت ذاتی خود یعنی هم‌سویی با نیازهای اجتماعی در عرصه‌های مختلف پاسخ دهد.

زبان هنرِ موسیقیِ قومی برای افزایش سطح فرهنگ عمومی جامعه و اعتماد توده‌های مردم به هنرمندان صاحب‌نام کشور این مسیر را هموار و آسان خواهد کرد.

جشنواره موسیقی نواحی ایران با تکیه بر سرمایه‌های فرهنگ موسیقی اقوامِ ایرانی و نیز مشارکت حداکثری مردم در پاسداشت هنرمندان فرهیختۀ موسیقی نواحی، سعی در حفظ و نگهداری و معرفی هرچه بیشتر این سرمایۀ بزرگ و منحصربه‌فرد ایران در سطح ملی و بین‌المللی دارد.

جشنواره موسیقی کرمان در دوازدهمین دوره خود در بخش پژوهش نیز بسیار فعال بود در این دوره با بررسی منظومه های عاشققانه در موسیقی یکی از بخش های مورد توجه دانشجویان موسیقی بود.

استقبال بسیار زیاد از دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی نشان از توجه مردم کرمان به این نوع از موسیقی دارد.

جشنواره موسیقی نواحی ایران

مجموعه گنجعلی خان کرمان که پیش از این نیز میزبان ارکستر ملی ایران بود این بار روزهایی خوش را با موسیقی نواحی سپری کرد.

برای دیدن یکی از فیلم های تهیه شده در طول اجرای این جشنواره که توسط تیم کارگردانی نقش رویای بهشت تولید شده است کلیک کنید.

جشنواره موسیقی نواحی ایران