تبلیغات انتخابات مجلس

خانه » اخبار و نوشته ها » تبلیغات انتخابات مجلس
تبلیغات انتخابات مجلس | فیلم و عکس و چاپ

تبلیغات انتخابات مجلس

انتشار: 19/09/09 برچسب ها :

تبلیغات انتخابات مجلس فرصتی است برای اینکه کاندیدهای نمایندگی مجلس بتوانند وجه تمایز برنامه های خود از سایر رقبا را برای رای دهندگان مشخص نمایند.

در این باره تبلیغات انتخابات مجلس شیوه های گوناگونی دارد که قانون انتخابات مجلس مدت زمان تعیین شده برای آن را یک هفته اعلام کرده است. زمانی نسبتا کم بری کاندیدهای انتخاباتی که برای آنها مثل برق و باد می گذرد.

در طول این مدت میلیونها پوستر و تراکت تبلغاتی در سراسر ایران به چاپ می رسد و شاخص شدن میان این نوع تبلیغات کار سخت و دشواری است. اما به هر حال اینگونه تبلیغات از متداول ترین نوع تبلیغ انتخاباتی است که برای رسیدن به هدف مورد نظر نیازمند اندیشه و برنامه ریزی از پیش تعیین شده دارد.

اینکه یک نامزد انتخاباتی از چه روش یا روش هایی باید استفاده کند برای آنکه بتواند یکی از کرسی های مجلس را به دست آورد بستگی به شرایط و حوزه انتخاباتی دارد.

تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
با ما تماس بگیرید

تجربه نقش رویای بهشت در حوزه تبلیغات انتخابات مجلس در دوره های مختلف بیانگر آن است که شناخت نوع تبلیغات موثر نیازمند برگزای جلسات مختلف با نامزد تبلیغاتی است تا در حین این جلسات بتوان به نکات مشخصی دست یافت.

استفاد از فضای مجازی امروزه در کشور ما بسیار زیاد است بهره جستن از فضای وب برای تبلیغات انتخابات مجلس یکی از ساده ترین، بهترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی است که برای حصول نتیجه باید از ماه ها قبل برای آن برنامه ریزی کرد.

نقش رویای بهشت | تعهد در قبال پذیرش مسئولیت
تبلیغات انتخابات مجلس در مرکز جامع روابط عمومی و تبلیغات نقش رویای بهشت

درمیان انواع تبلیغ باید از ساخت فیلم های تبلیغاتی و تیزرهای مهیج و جذاب نام برد این مدیای تبلیغاتی علاوه بر انتشار در فضای مجازی امکان نمایش در ستاد انتخاباتی را فراهم می آورد تا افرادی که در گشت زنی های شبانه به دنبال انتخاب فرد اصلح خود هستند با کاندید مورد نظر بیشتر آشنا شوند.

تبلیغات چهره به چهره از آن دسته تبلیغات بسیار مهم است. در این نوع تبیلغ علاوه بر نامزد انتخاباتی باید افرادی برای این امر آموزش ببینند. بیشک اگر نامزدی در کنار سایر مدیاهای تبلیغاتی از معرفی چهره به چهره به درستی بهره برد می تواند بسیار امیدوار به نتیجه ها باشد.

ارسال پیامک های تبلیغاتی به چندین روش موثر خواهد افتاد. باید گفت که ارسال پیامک از طریق شماره های تبلیغاتی احتمالا خوشایند مردم نخواهد بود. لذا باید شیوه های دیگری را برای ارسال پیامک انتخاب کرد.

بیشک قرار گرفتن در لیست های انتخاباتی گرایشات سیاسی می تواند برگ برنده ای برای نامزدهای انتخابات باشد در آخرین انتخابات شورای شهر تهران  و مجلس شورای اسلامی لیستها حرف اول و آخر را زدند. اما باید دانست که در بسیاری از شهرها نیز چنین لیست هایی آن چنان که باید و شاید نیز کارا نخواهند بود.

تبلیغات انتخابات مجلس در مجموعه نقش رویای بهشت | همه آنچه که شما نیاز دارید
تبلیغات انتخابات مجلس در مجموعه نقش رویای بهشت | همه آنچه که شما نیاز دارید


نقش رویای بهشت
به نامزدهای انتخاباتی پیشنهاد میکند برای موفقیت در انتخابات پیشرو فرصت را از دست ندهند و برای حضوری قدرتمند در این عرصه حتما برای انجام امور تبلیغاتی خود به حرفه ای ها اعتماد کنند.