بر مدار فرهنگ(شماره۸)

خانه » اخبار و نوشته ها » بر مدار فرهنگ(شماره۸)

بر مدار فرهنگ(شماره۸)

انتشار: 19/02/10 برچسب ها :

بر مدار فرهنگ عنوان رسانه ایست در فضای مجازی که توسط شرکت نقش رویای بهشت مدیریت میشود و به اخبار حوزه فرهنگ و هنر می پردازد.


سرباز فرهنگ تا مهاجرت کیمیایی را در هشتمین شماره بر مدار فرهنگ تماشا کنید.

نمایش شاهکارهای هنری کاخ گلستان برای نخستین‌بار

مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از نمایش شاهکارهای هنری مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان با عنوان «فرش‌های بیرجند» و «نگاره‌های نسخه خطی هزار و یک شب» در ۱۷ بهمن خبر داد.

با حضور رئیس جمهور و وزیر فرهنگ، اختتامیه جایزه کتاب سال برگزار شد

مراسم اختتامیه سی‌وششمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست‌وششمین جایزه جهانی کتاب سال، با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور و سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب قلم و فرهنگ در تالار وحدت ۱۶ بهمن برگزار شد و برگزیدگان جوایز خود را از دست رئیس جمهوری دریافت کردند.

سرباز فرهنگ رونمایی شد

در اختتامیه سیزدهمین جشنواره شعر فجر با حضور سید عباس صالحی طرح مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز نخبگان نیروهای مسلح با عنوان سرباز فرهنگ رونمایی شد.

هدف از اجرای طرح سرباز فرهنگ به کارگیری نخبگان دانشگاهی رشته‌های علوم انسانی و مرتبط در پروژه‌های برجسته ادبی_فرهنگی در قالب خدمت سربازی است.

سرباز فرهنگ عنوان طرحیست برای خدمت مقدس سربازی
رونمایی از طرح سرباز فرهنگ توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرباز فرهنگ به وب سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه نمایند.

اظهار ناراحتی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی به دلیل رد یک فیلمنامه

با بازخورد مثبت اکران فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس‌آبیار، حبیب ایل‌بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی به تازگی متنی درباره آن در صفحه شخصی خود نوشته و از اینکه بنیاد فاربی نتوانسته در ساخت این فیلم مشارکت داشته باشد اظهار حسرت کرده است.

ابراهیم حقیقی دبیر یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر:

هنر بیدی نیست که با این بادها بلرزد

ابراهیم حقیقی، درباره برخی حواشی در حوزه هنرهای تجسمی گفت: هجمه‌هایی که این روزها به هنر می‌شود فقط از سوی کسانی است که با هنر مخالف هستند و می‌خواهند به هنر آسیب بزنند. قصد این افراد مشخص است و آنها اصلاً دوست ندارند هنر پایدار باشد.پولاد کیمیایی از مهاجرت پشیمان شد

پولاد کیمیایی  که با انتشار مطلبی در اینستاگرام از سینما خداحافظی کرده بود، تنها بعد از گذشت یک روز با درج مطلبی جدید نوشت: «تا روزی که نفس دارم میمونم و میجنگم حتی از مخالفانم هم ممنونم، چون انگیزه بیشتری دارم تا خودم رو بیشتر ثابت کنم

بر مدار فرهنگ | رسانه ای برای انتشار اخبار فرهنگ و هنر
بر مدار فرهنگ