برگزاری مراسم همایش جشنواره

خانه » اخبار و نوشته ها » برگزاری مراسم همایش جشنواره
برگزاری مراسم همایش جشنواره و...

برگزاری مراسم همایش جشنواره

انتشار: 21/10/13 برچسب ها : - - -

برگزاری مراسم همایش و سمینار دارید باید به‌خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید به بهترین نحو ممکن همایش خود را برگزار کنید. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که همایش و سمینار در حقیقت یکی از ویترین های فعالیت نهادها، سازمانها، شرکتهای تجاری و موسسات متنوع به شمار می رود.

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که موسسات بسیار زیادی هستند که برای اجرا و برگزاری مراسم همایش سمینار و یا هر رویدادی دیگری به شما کمک می‌ کنند. اما تنها تعداد محدودی از موسسات هستند که میتوانند به بهترین نحو ممکن خواسته های شما را تامین کنند.

برخی از نکات مهمی که موسسات مربوط به اجرای سمینارها و همایش به آنها توجه می‌ کنند را در ادامه معرفی می‌ کنیم.

نکاتی در مورد اجرای برگزاری مراسم همایش و سمینار

برخی از نکاتی که موسسه برگزاری مراسم همایش و سمینار به آنها توجه دارد تا به بهترین نحو ممکن سمینار و همایش برگزار شود عبارت است از :

۱) برآورد مالی: پیش از اجرای هر رویدادی آگاهی از هزینه های اجرای مراسم میتواند در بهبود و کیفیت بالای مراسم نقش آفرین باشد. هزینه ‌ای که شما برای اجرای سمینار و همایش پرداخت می کنید باید بر اساس استانداردهای مشخص شده باشد. شما پیش از اینکه از موسسه درخواست اجرای همایش و سمینار خود را داشته باشید، باید در مورد هزینه های مربوط به اجرای سمینار اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

باید از جزئیات آنچه میخواهید سفارش دهید آگاهی داشته باشید. چه چیزهایی میتواند در لیست برآورد مالی یک همایش باشد؟ اجاره سالن برگزاری رویداد، انواع اقلام اطلاع رسانی و تبلیغات، روابط عمومی و پوشش رسانه ای، کارگردانی مراسم که تیمی شامل کارگردان، گرافیست، صدابردار، نورپرداز، متخصص ال ایی دی و… را شامل میشود، دکوراسیون، گل آرایی، آنونس، تیزر، تندیس، تشریفات و…


با برخی از رویدادهایی که توسط ما انجام شده است آشنا شوید.

۲)  سیستم صوتی و تصویری: مهم ترین نکته در اجرای هر همایشی، سیستم صوتی و تصویری سالن اجرای مراسم است.

در زمان اجرای سمینار و همایش این موضوع اهمیت فراوان دارد که سیستم صوتی و تصویری به بهترین نحو ممکن راه اندازی شوند. در صورتی که سیستم صوتی و تصویری دچار ایراد جدی گردند تمامی برنامه های یک رویداد در بدترین شرایط ممکن نقش برآب خواهند شد.

بر همین اساس برگزار کننده همایش و سمینار باید تمامی سیستم های صوتی و تصویری را از نظر سالم بودن و اجرای درست بررسی کند.

۳) تشریفات: برگزاری هر رویدادی نیازمند یک پذیرایی شایسته از مهمانان است. از مهمترین مشکلاتی که در سمینارها و همایش ها به وجود می ‌آید بالا بودن تعداد مهمانان برای پذیرایی می باشد. در صورتی که موسسات مجالس و تشریفات تجربه زیادی در این زمینه داشته باشند می ‌توانند با بهترین راه‌ حل، پذیرایی کردن از مهمانان را به صورت اصولی انجام دهند.

توجه به استفاده از انواع میوه، شیرینی، نوشیدنی سرد و گرم و حتی دقت در جزئیات همچون رنگ بسته بندی یا گل‌های میزهای پذیرایی، نکاتی بسیار حائز اهمیت است.

مجری برگزاری همایش جشنواره سمینار گردهمایی و… در نقش رویای بهشت

لباس فرم تیم تشریفات: تعویض کردن لباس مهمانداران و یک شکل بودن لباس آنها از دیگر نکات بسیار مهم می ‌باشد که موسسه به آن توجه می کند. در صورت یک شکل بودن لباس ها، کارکنان به درستی تشخیص داده می شوند و به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی می نمایند.

۴) هماهنگی های لازم: اینکه تمامی تجهیزات مربوط به اجرا در سالن آماده باشد و یا آماده گردد یکی دیگر از نکاتی می باشد که موسسه باید به آن دقت نماید. برخی مواقع باید سازمانهای دیگری را در جریان برگزاری رویداد قرار داد و نیازمند برخی مکاتبات اداری می باشد که خود به دو دسته تقسیم میشوند. مکاتبات قبل از عقد قرارداد سالن همایش و مکاتبات پس از قرارداد سالن.

با برخی از جزئیات خدمات ما در برگزاری همایش ها آشنا شوید.